Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Prince of Persia helemaal niet te makkelijk'


Door Gideon op 22-02-2009 om 15:39
Bron: NowGamer

Afgelopen jaar kwam Prince of Persia uit op de PC, de Xbox 360 en PlayStation 3. De game werd geprezen om zijn prachtige graphics, maar de moeilijkheidsgraad bleek erg laag te liggen, wat leidde tot boze reacties van fans.

Het 'je kunt niet dood' systeem kreeg kritiek, maar vooral de wijze waarop je vlekkeloos door de levels racet zonder het idee te hebben werkelijk zelf iets te doen. Ontwikkelaar Ben Mattes van Ubisoft voelde zich zo vrij om op de kritiek te reageren.

'Er zijn twee elementen die de mensen nogal eens door elkaar halen' aldus Mattes.'De moeilijkheidsgraad en de mate waarin de speler gestraft wordt. Het save-systeem van Elika moet frustratie voorkomen, het was nooit de intentie om de moeilijkheidsgraad van de game te verlagen en volgens mij is dat ook niet gebeurd'.

Mattes is van mening dat ze de 'flow' in de game hebben gehouden en dat daarom de illusie wordt gewekt dat het te makkelijk is, maar dat zou absoluut niet het geval zijn. Hij is van mening dat enkele hardcore fans van de Sands of Time serie zich hebben geirriteerd aan het nieuwe deel, maar dit komt niet door het moeilijk of makkelijk zijn van het spel. Het zou komen omdat deze gamers maar moeilijk de oude serie kunnen loslaten en daardoor moeite hebben goede punten in de nieuwe game te vinden.





15:48  Deep Shadows toont zijn Witte Goud
15:38  Screenshots Jumpgate Evolution
 Reacties (14)
 Pagina: 1
zuzek op 22-02-2009 om 15:45 [Niv: 20 / Exp: 1024]
Van Dale: moei·lijk bn, bw 1 slechts met inspanning op te lossen, te doen.

Het zweet liep me in de bilnaad zoveel moest ik me inspannen om de game te kunnen doorlopen. De paden die je moest gebruiken om levels te doorkruisen waren continu ontzettend overduidelijk. Heeft niks met een strafsysteem te maken.

Christian Vuye op 22-02-2009 om 15:45 [Niv: 76 / Exp: 3816]
Afgelopen jaar kwam Prince of Persia uit op de Xbox 360 en PlayStation 3.
Ook op de PC

FloriX op 22-02-2009 om 15:47 [Niv: 258 / Exp: 12906]
Het was gewoon veel te simpel, geen uitdaging.

No'tje op 22-02-2009 om 15:52 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Ze hebben gewoon de serie verkracht, dit is het slechtste deel van de hele serie en een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Ik geef de game een 1.2 omdat de graphics wel mooi zijn.

Dit was een grootte teleurstelling samen met GTA IV.

Gast (85.145.92.xxx) op 22-02-2009 om 16:17
Vergelijk bijv. maar een met Warrior Within, die was echt wel moeilijker, eindbazen, vallen puzzels, bijna alles, heeft niets met die niet doodgaan functie te maken..

Aaruman op 22-02-2009 om 16:30 [Niv: 62 / Exp: 3086]
ninodude, omdat een spel makkelijk is word de hele serie verkracht? Meningen zijn altijd goed, maar die zeker niet

Nicholas Vi Britannia op 22-02-2009 om 16:31 [Niv: 42 / Exp: 2122]
Ik ging idd snel door het spel heen, want de uitdaging was op niet veel plekken te vinden (Makkelijker dan de Sands of Time trilogie).

Maar al met al heb ik me zeker vermaakt met dit spel en de score op Metacritic (8.1 voor 360) vind ik zeker verdiend: het speelt gewoon heerlijk weg

Gast (80.61.41.xxx) op 22-02-2009 om 16:43
Het was te eentonig allemaal damn die spel werd zo snel saai en je kon maar tegen 1 iemand tegelijk vechten :?

Hallo bij elke prince of persia vocht je zeker tegen 3 of meer man.

De eentonigheid van Assasins Creed komt bij me naar boven vind het vies tegenvallen van Ubisoft :X

What happend Ubisoft :(

Gast (85.144.112.xxx) op 22-02-2009 om 18:06
wat is het toch met ontwikkelaars die niet tegen rechtmatig kritiek kunnen ???

je moet juist leren en luisteren van je spelers en niet afdoen alsof een 'paar' spelers problemen ondervinden.

het spel ziet er mooi uit maar wat pop zo leuk maakte is hier heel anders gedaan.

tja en als die aanpak niet leuk is dan kan je verwachten dat je kritiek krijgt.

omarm kritiek en leer er van.

Gast (83.101.31.xxx) op 22-02-2009 om 19:39
what the... ik vind prince of persia een prachtig spel.. Ik heb van elke seconde genoten, had geen last van dat niet doodgaan ding.

Gamers moeten ook leren kijken naar het artistiek deel van de game, vind het gewoon praachtig

Jonezy op 22-02-2009 om 20:05 [Niv: 192 / Exp: 9611]
Het ziet er zeker mooi uit, en gameplay was niet slecht. Maar als je het na die ultra-korte speelduur uit had, zat je toch wel van, heb ik daar nou net die hele game voor gespeeld

Hannibal op 23-02-2009 om 01:00 [Niv: 17 / Exp: 848]
Ik vond het een briljant spel, van mij mogen ze wel doorgaan met deze lijn. En de mensen die het spel "makkelijk" vinden, hebben die het spel dan ook uitgespeeld met het behalen van de "Be Gentle With Her" achievement? Dus dat Elika je minder dan 100x moest redden?

Gast (85.145.92.xxx) op 23-02-2009 om 09:16
@Hannibal
ja, ik heb alle achievements

Gast (77.251.251.xxx) op 23-02-2009 om 18:25
wat een kneus is die gast zeg ,beetje de gamers maar gaan lopen belachelijk maken. En dit doet ie al sinds zijn game uit is. Als ik ubisoft was ,zou ik deze prutser op staande voet ontslaan voor deze walgelijke uitspraken. Elke keer weer kleineert hij ons gamers en snappen wij et niet of zijn wij te dom of wat dan ook.

Als ie wil weten waaro mgamers zo gek zijn op sands of time of warrior wihin moet ie die games misschien zelf maar eens gaan spelen :X |( :r. En dan weer terug gaan naar zijn prutgame en dan kijken of ie em nog zo goed vind :r

arrogante kwal dat ie is

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Prince of Persia
Type:
Game
Releasedatum:
05-12-2008
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media