Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Nieuws:

Ubisoft bespreekt AC: Unity veranderingen


Door Rene Groen op 21-06-2014 om 11:11

Met Assassin's Creed: Unity voert Ubisoft de nodige veranderingen in de serie door, zo verschijnt het spel niet langer op de vorige generatie spelcomputers, maar dit is niet de enige verandering.

In voorgaande delen kregen we een missie mee en wanneer we hierin faalden konden we het direct nogmaals proberen. Ditmaal is dit niet langer het geval, hetgeen ze de 'adaptive mission mechanic' noemen. Het idee hiervan is dat de doelen binnen een missie tussendoor kunnen wijzigen, afhankelijk van de acties die je als speler gedaan hebt.

Een voorbeeld geven ze met een missie waarin hoofdpersoon Arno een Templar moet volgen door Parijs. Op het moment dat Arno echter wordt gezien verandert de missie in een klopjacht, waarbij de Templar tracht te ontkomen. Zelfs wanneer hem dit lukt betekent het niet dat de missie ten einde is, spelers zullen nu uit moeten zoeken waar het doel zich begeeft.

De missie zou ook op een andere manier kunnen veranderen. Tijdens de Franse Revolutie was er altijd onrust in de straten en op ieder moment kon er een rel uitbreken. Mocht je doel op dit moment vermoord worden door het publiek dan kun jij hem nog altijd beroven om aan belangrijke documenten te komen en zijn plannen te openbaren.

Het bovenstaande brengt overigens een gevaar met zich mee, spelers kunnen al hun doelen simpelweg vermoorden, beroven en zo hun missie binnen de minuut beëindigen. Gelukkig heeft Ubisoft hieraan gedacht, wanneer je dit doet zal de bewaking van de Templars worden verdubbeld om dit in het vervolg te voorkomen.

Een andere verandering in Unity, iets waar Ubisoft zich al eerder over uit liet, is dat er ditmaal geen competitieve multiplayer in de game is opgenomen. Level designer Bruno St-André laat hierover weten dat dit besluit al vroeg genomen werd, het team wilde zich namelijk richten op een gedeelde, coöperatieve ervaring. Aandacht ging hierbij onder andere uit naar de gevechten waarin meerdere spelers deel kunnen nemen en een AI die steeds weer anders reageert op situaties.

De coöperatieve gameplay voor vier spelers werd tijdens de E3 geďntroduceerd middels onderstaande video.



11:18  Diablo III toont PlayStation 4 uitgave
08:51  Lara Croft And The Temple of Osiris
 Reacties (1)
 Pagina: 1
thenativedude op 21-06-2014 om 13:18 [Niv: 137 / Exp: 6865]
OOoh super die eerste verandering is geweldig. Altijd gruwelijk veel irritatie gehad als je iemand volgt hij draait om en einde missie ga maar opnieuw doen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Assassin's Creed: Unity
Type:
Game
Releasedatum:
13-11-2014
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media